DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 15, 2010

Found it...

...

It has been almost a month 'dia' menghilang. Puas aku cari. Mana perginya.. At last today I found it! Syukur Alhamdulillah..

Still remember, it happened on 20/02/2010.

Lepas solat Maghrib sambil baring sambil menunggu azan kepala menerawang entah ke mana. Letih. Saturday will always be 'Dobby Day' cum 'Macam-macam Operasi Day'.

Kejap lagi nak kuar. Lepas je solat Isya', aku kena cepat-cepat bersiap sebab nak ke KL Sentral. Aku nak menyambut kepulangan seorang kawan ke tanahair. Cewah...

Flight dia will be arriving probably 8.20pm at KLIA. Then dalam pukul 10pm sampai la KL Sentral kot.

Lepas je solat Isya' aku pun macam lipas kudung bersiap ala kadar sebab nak cepat. Furthermore, masuk waktu Isya' lewat. Siap je, aku pun mencari mana 'dia' ni? Huh, time nak cepat tu la 'dia' menghilang.

Puas aku cari, xjumpa jugak. Then aku blah je.. Dah lambat beb. Nak tunggu bas & naik train lagi. Luckily sampai je KL Sentral my friend mesej kata dia lagi sejam baru sampai KL Sentral. Lega. Ingatkan aku yang dah terlewat.

Erm, kalau aku tahu, aku cari 'dia' lagi. Xdelah aku kosong tanpa 'dia'. Sudahnya aku kosong tanpa 'dia'. Aku takde stok lain. Aku ada 'dia' je. Huhuhu...

Sambil menunggu kat McD, kepala otak dok memikir lagi, mana pulak peginya 'dia'. Aku perlukan 'dia'. Aku sayang 'dia'! Memories :(

At last, today... I found it back! Syukur Alhamdulillah.. Thank you Allah..

'Dia' ada je kat situ. Tak perlu geledah sana sini & dah berkali-kali aku cari, 'dia' main hide & seek dengan aku pulak. Geram & memang pelik. Weird betul!

Ni lah 'dia'...


My Watch.

Aku beli masa 1st time dapat gaji bekerja as Boutique Cordinator kat Shah Alam. Masa tu aku tunggu result SPM tahun 1994. Lama kan? Still elok lagi. Seingat aku, bateri dia pun aku baru 2 atau 3 kali je tukar. Brand nya - AVON je...

Apa-apapun jam idaman ku tetap brand yang ini...


Tapi kalau tak dapat yang itu, dapat brand yang ini pun jadilah...


...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...