DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 29, 2010

Jiwa Kacau...

...


Hari ini merupakan Jumaat Yang Penuh Dengan Dugaan... Hari ini merupakan hari yang amat kelam-kabut bagiku. Jiwa kacau! Malam tadi dengan kisah Aisyanya. Dengan setiap malam aku tak boleh tidurnya... Arghh!

Pagi ni tak masak bekalan untuk Aisya. Aku membelikannya nasi lemak & roti sebagai bekalan. Harap-harap ianya akan mencukupi & mengenyangkannya hingga petang nanti.

Pagi ni juga aku berdiri tunggu bas lebih satu jam. Entah macamana hari ni takde bas lagi. Kami keluar rumah macam biasa & aku menunggu bas di hadapan sekolah Aisya seperti biasa pada pkl 7.00am. Lepas sebuah sebuah bas yang lain lalu, akhirnya jam 8.10am aku decide naik cab je. Dah nak pitam berdiri depan sekolah Aisya yang takde tempat duduk untuk tunggu bas tetapi bas memang berhenti kat situ.

Sampai ofis orang bank call tanya payment rumah Kuantan. Today is the due date. Arghhh... Aku tak tahu nak cover macamana lagi dah ni. Nak minta tolong siapa? Siapa yang sudi membantuku??? Huhu...

Then pagi & tengahari ni aku bukak email terkejut dengan komen-komen mulut puaka tu lagi. Astaqfirullahal'azim... Sabar je lah... Kurang ajar betul sampai tak kenal aku ni siapa? Aku dikatanya orang luar? Jaga sikit tatabahasa tu! Berbudi bahasa & hormat orang sikit!

Sedih tu memang sedih tapi aku kena kuat supaya tak nampak yang aku ni lemah sangat. Lantakla.. Malas aku nak layan.

Aku hanya mampu memujuk hati agar bersabar dengan setiap dugaan dariNya. Ye, aku akan sabar selagi boleh bersabar. InsyaAllah. Sabar sue, sabar...

Cuma sesekali jauh di sudut hati ada sedikit rasa terkilan dengan macam-macam. Xpelah, biarlah...

Aku perlu kuat!!! walaupun semput...

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...