DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 12, 2009

Not feeling well

...

Lately ni aku rasa diri aku ni mcm x sedap badan je. Asyik rasa letih & penat x bermaya je. Dah 2 minggu lebih ni even worst. Tapi syukur alhamdulillah... aku berjaya menunaikan kewajipan di bulan Ramadhan lalu. Now Syawal dah nak ke penghujung, masih belum sempat untuk menunaikan puasa sunat 6 hari dlm bulan Syawal. Mmglah ia sekadar puasa sunat, tapi besar ganjarannya. Rugi kalau x grab. Nak memulakannya badan rasa x daya je.

Setiap hari balik keje, melepet, x larat. X tahu kenapa. Nak makan xde selera. No desire! Air je yg nampak best. Minum air dah bergelen2 kot. Itupun kulit still kering mcm x bermaya. Badan dah la kurus kering (yeke ha?) dah bertambah kerempeng. Aku rasa la. Baju / kain / seluar yg mengembang atau aku yg mengecut? Kalau semua kecut, tulang je la yg tinggal. Mcm skeleton. Mmg x menarik langsung appearance diri aku yg mmg dah x menarik ni. Huhuhu... Weekend pun camtu jgk. Terbaring je.

What's wrong with me? Only HE knows...

Apa-apapun, still gagahkan diri utk buat apa-apa yang patut. Keperluan harian utk Aisya pun ala kadar je. Alhamdulillah, she's very independant. Dia amat risau bila tgk aku mcm x larat je. Aku lebih lagi risau. Risau akan diri sendiri. Kalau aku dah x larat nak bangun, colapse - lagi susah Aisya. Sapa nak take care dia? Aku cuma mampu berdoa agar aku diberi kesihatan yg baik, utk menjaga anakku.

Ya Allah Ya Tuhanku, Kau peliharailah hamba Mu ini...

...

1 comment:

soulsearcher said...

salam kaksu, lama tak jenguk blog kaksu ni. sian kaksu tak larat. kaksu pegila buat routine medical check-up. just to confirm that everything is ok. kaksu jaga diri ekk. betul kata kaksu, kita kena kuat demi anak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...