DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 15, 2009

Boring...

...


Hidup makin membosankan. This is what i feel rite now. X menceriakan. Suiz / kunci kegembiraan x jumpa lg. Hilang entah ke mana. Arghhhh, aku bosan!

Kepala otak ni serabut sbb asyik bfikir je. Yelah, semua org berfikir kan.. so, dah tentulah kepala otak berserabut, sel2 otak bkerja...

Kini aku rasa mentari / matahari yg dulu nya bersinar2 ceria setiap hari, di pagi hari hilang entah ke mana. Ke mana sinaran tu hilang ea? X tahu!

Kemanakah kau pergi? Ke mana kau menghilang?

Dulu aku selalu sembang / borak / sms / gayut / chatting dgnnya.. now dah x de.. where r u? dulu kita selalu share a lots of things. Suka-suka, senyum-senyum, gossip-gossip, sedih-sedih, nangis-nangis, share-share, dan mcm-mcm aktiviti lg lah kita buat bersama kan.. now mana hilang semua tu?

Kadang2 kita keluar bersama / jumpa utk menggembirakan hati & diri kita.

Keadaan dah berubah. Kita semakin jauh. Sejauh mana pun x tahu nak kata. Harapanku, semoga aku tetap ada - sentiasa dlm jiwa & hati mu... ke itu hanyalah impianku semata-mata? Aku berangan lagi ke?

Aku rindu! Aku sentiasa teringat segala kenangan kita dahulu...

Kita ikhlas dlm hubungan kita kan... Aku akui.. ya, aku ikhlas dlm perhubungan kita. Tiada rahsia antara kita... Kau rapat dgn aku. Itu dulu...

Dulu kau ambik berat pasal diri aku, kini x lg. Kau marah aku ke? Kau benci aku? Kau kata kau sentiasa ada disamping aku, jd semangat aku. Kau bz ea.. hingga kau lupa pada aku.

Hidup aku makin membosankan. Kadang2 aku rasa teringin kembali semula ke waktu dahulu utk bersama dgn mu...

Now segala-galanya sepi... What's going on? Dimana silapnya atau kita yg terlalu sibuk hingga kita lupa pd hubungan kita?

Aku kehilanganmu...

Missing u...

Dedicated to u..

Sapa 'U' ?

'U' tahu yg I maksudkan tu adalah 'It's U! U!'

mmm... 'U' lah...

Aku rinduuuuuuuuuu...... (aku dah kesat airmata nih)

Maaf kan ku... Ini yg aku rasa...

Kembalilah...

I-Love-You-(43).gif Pictures, Images and Photos



...

3 comments:

Anonymous said...

sapa 'u' yg dimaksudkan tu?

sue said...

Maybe - Dr. Su / Eija / K.Tie / Shamriza / Adah / Nad / Abby / Intan / Noi / Abetah / B ...

Anonymous said...

miss u too..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...