DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 21, 2009

Dah lama x dapat 'DRUG'

...

Aku baru balik dari clinic... ngantuk giler rasa. G jalan kaki sensorg je. Otw sampai ofis dah rasa mcm melayang2 nak pejam mata. Alhamdulillah selamat sampai kat kerusi sendiri.

Kat clinic td, lepas check2.. Dr. pun kata, bagi injection. Alamak.. aku dah lama xnak ambik jap. X sudah2 nak tayang punggung kat nurse. Malu seh..

Niat aku g clinic just nak ambik stok ubat je. Stok dah bkurangan. Biasala.. Hujah / mulut u boleh goreng kasi kelentong. Kalau badan dah x berapa ok tu, MEDICALLY u x boleh tipu la.. All shows!

Kat sini susah nak landing... nak landing kena g surau kat level 1. Tempat aku kat level 3. Dulu masa kat Kuantan, ada bilik sendiri. Bgtau Dr.Su, then she's ok, kunci pintu, tutup blind apalagi = landing time. Kat sini jauh nak bjalan lg. Maleh2...

So, now tempat sendiri - my workstation ni jd mangsa. Jiran2 sebelah menyebelah dah biasa sgt kot tgk aku tsandar kat kerusi tlelap ataupun ter'landing' kat meja. Whateverlah... Janji aku rasa release & comfortable kan... Diorg pun dah faham my health condition.

Ofis aku ni aircon nye terlalu sejuk. Beku kakitangan. Kalau x pakai covered shoes, kenalah pakai socks. Kalau dah pakai socks tu, kwnnya udah tentu selipar jamban. Kadang2 ada jgk yg tegur - mcm org dlm pantang! Erk? Dalam pantang ke aku ni?

Malu dah buang jauh2. Selamba je la.. Aku kan ibu tinggal. Nothing to be shy!

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...