DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 6, 2010

Terlintas...

...

Hati ibu amat sensitif & mudah terguris. Ada yang mengabaikan perhatian terhadap ibu. Ada yang hanya membeli seorang wanita bergelar ibu / mak dengan barang-barang berharga. Sebenarnya seorang ibu itu amat memerlukan perhatian seperti mana kita memerlukan perhatian daripadanya. Barangan berharga atau wang ringgit tidak sama dengan kasih sayang & perhatian terhadap mereka. Kalau kita boleh call / sms org lain, kenapa tidak kita juga buat begitu terhadap ibu kita?

Walau ibu itu bersalah atau ada kekurangan sekalipun, ibu tetap ibu.

Still remember, if i'm not mistaken, since i worked at Kuantan before till now, every week i'll call my mum to ask her condition. Xde pulak aku suh anak aku yang jd org tengah tanya khabar uwan dia.

Walaupun aku telah banyak melakukan kesilapan & mengecilkan hati mak, budi mak tetap di hati. Kalau mak dah takde nanti, mesti aku akan rindukan kelazimanan untuk menelefon mak. Semoga mak panjang umur & sihat sentiasa.

Juga aku tak pernah lupakan jasa serta budi mak & ayah mertua aku. Mereka tetap mak & ayah aku sampai bila-bila. Aku akan sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka walaupun kini situasi dah mem'full-stop'kan hubungan kami.

Mak aku tak pernah didik aku untuk berlaku kurang ajar terhadap mereka. Jauh sekali untuk memperlakukan mereka seperti orang luar atau orang gaji.

Aku tidak pernah membezakan antara ibu kandung & ibu mertua. Mereka adalah ibuku. Still remember, setiap barangan yang aku beli untuk mak, aku mesti belikan yang sama untuk mereka. Yang berbeza cuma saiz & warna sahaja. *in memories*



...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...