DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 18, 2010

MEOW Dah Xde...

...

MEOW telah meninggalkan kami.

Petang semalam aku bertemu dengan Aisya & adikku di Klinik Haiwan. Aku dah rasa something ~ macam tak sedap hati je. Adikku dah tunjuk sign MEOW dah xde. Aku cool lagi.

"Aisya ingat MEOW pengsan. Dia tak gerak. Aisya xnak MEOW mati. Aisya sayang MEOW."

Then bila doctor said 'MEOW dah MATI' airmata Aisya mengalir deras. Tangisannya mengejutkan semua yang berada di klinik itu. Dipeluk & diciumnya MEOW buat kali terakhir. Betul-betul seperti seorang kakak yang kehilangan adik tersayang. Aku yang menyaksikannya juga menitiskan airmata.

Aisya kata,

"MEOW, kenapa MEOW mati? Kenapa MEOW tinggalkan kakak?"


Keadaan MEOW ketika Aisya melihat keadaannya sebelum ke klinik.


Sentuhan terakhir seorang kakak.


Semoga MEOW akan bersemadi dengan aman & akan terus mengingati kami.

Aisya tanya, "Boleh ke Aisya nak jumpa MEOW dekat akhirat?"

I have no answer for that question :-(

Malam tadi pada pukul 3 pagi aku terjaga sebab dengar suara Aisya menangis teresak-esak. Apabila dengar ayat-ayat yang keluar dari mulut Aisya lagilah syahdu. Dahlah now Aisya tengah upset sangat-sangat sebab perkara lain juga. Bertimpa-timpa kesedihan Aisya. PITY her.. (nanti cerita kat lain entry pulak)

Pagi tadi muka dia monyok sangat untuk ke sekolah. Lain benar airmukanya. She look sooo sad. Aku risau akan keadaannya. Kali ni riak wajah kesedihannya x sama & lebih teruk lagi daripada berpisah dengan daddy nya dulu.

I know her feelings..
Dia xde kawan nak borak-borak, bergurau-senda, gaduh-gaduh & tempat meluahkan perasaan. We're same..

Should I or shouldn't I replace another MEOW for Aisya?

Aku dah xleh taip lagi sebab sebak juga.

Doktor kata MEOW mati disebabkan kencing berdarah.
Aku rasa bersalah pd Aisya sbb x bw MEOW ke klinik on Sunday tp clinic tu tutup on Sunday. We don't know other places.

Kami sayang MEOW..
We will be missing MEOW..
:-((

...

3 comments:

MalaysiaSensasi said...

Sedih pulak bila baca kisah MEOW ni...

Camellia MK (Maria Kajiwa) said...

Salam,
Saya syorkan kucing itu diganti cepat.Semoga jiwa anak tu tidak terganggu.Anak perempuan mempunyai luapan kasih sayang yang banyak,dia perlu ada tempat untuk mencurahkannya.sekian

patek said...

salam, tumpang berduka- geng lepih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...