DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 31, 2009

End Of 2009

...

Hari ni hari terakhir utk tahun 2009. 2009 meninggalkan berbagai kenangan buat aku. Tahun yg dot dot dot dgn berbagai peristiwa yang diabadikan sebagai sejarah.

Semua org kata tutup buku lama, bukak buku baru. Cakap mmg senang. Cuma nak merealisasikannya susah sikit kot. Be on my shoes then u know.

Kalau Allah s.w.t. dah kata 'kun fa ya kun' nak buat mcmana? Gitulah jdnya. Terima je lah. Takdir Tuhan tiada sapa yang mampu menghalangnya.

Kang ada pulak org perli aku kata aku x cuba macamana nak jadi.

Hello, hati aku ko boleh baca ke?

Kang juga kata aku mengharap benda yg impossible lah, tu lah, ini lah... macam-macam lagi lah...

Yelah2, aku malas nak cakap banyak. Ko aje yang betul. Cakaplah apa saje. Aku ni semuanya salah. Semuanya x betul.

That's it.

Enuff.

Fullstop please!


...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...