DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 1, 2009

Fevermania

...

Aisya demam.

Malam tadi lepas solat Isyak dia complaint sakit-sakit kaki, lengan & pinggang. Erm, sakit-sakit badan nak demam la tu...

Lepas dinner, sbl tido dia kata, Mummy, nanti Aisya bg Mummy duit. Then aku tanya kenapa? Pelik. Dia jawab, Aisya nak minta Mummy tolong picitkan kaki Aisya. Sakit sangat. Aku pun picit kaki dia sambil blebey - Mummy tak suka apa je pekerjaan yang nak minta tolong, diupah dengan duit. Tak baik. Lain kali jangan buat lagi macamtu. Mummy tak suka. Mummy pun x pernah ajar Aisya macamtu kan? Jangan buat apa je keje nak upah duit. Jangan jadi mata duitan. Buat apa-apa kena ikhlas. Dia pun kata - sori, Mummy...

Aku tahu ni bahana org yg mengaku 'pak sedara' dia dululah ni. Suruh dia picit, pastu nak upah $. Tapi last-last x bg pun $. Menghampakan & merosakkan budak kecik! Stupid!

Malam tadi dia asyik mengigau je. Panas sungguh badannya. Sian Aisya. Demam rindu agaknya.



Aku tak boleh cuti until end of this month. Hari ni start Orientation Programme kat office. 1st till 23rd December 2009 where I have to attend it! Pity her. Me - keep on calling her. Curi-curi g toilet la nak call. Hehe. Ols anytime is free time. She said she just baring je, pening. Hope she will get well soon!

Aku pun bukannya sihat sangat sebenarnya. Semalam otw balik rumah - dlm bas, tetiba sakit kepala. Dah gelap mata. Cepat-cepat capai handphone, pegang kat tangan je. In case anything happen, sempat la nak mendail sapa-sapa yang patut. Alhamdulillah, selamat sampai rumah walaupun aku bertafakur lama di bus stop sbb takut rebah masa nak melintas jalan & jalan kaki ke rumah. Sampai rumah je, Aisya dah perasan, dia kata kenapa Mummy nampak lain macam je, Mummy tak sihat ye? Aku rest jap and then prepare dinner yg ala kadar for her. Dia nak sup. Buatla sup tulang. So senang!

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...