DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 30, 2009

Makan & Makan...

...

Hari ni byk sungguh aku makan. Apa nak jadi da...

Pagi td teringat lama dah x mkn nasi kerabu awe AIKOL. Sampai sana awe tak sampai lg. Bedal roti telur dgn air milo. Then tgh makan awe sampai. Awe ghoyak lama tok nampak dio... hehe perasan jgk awe ni ke aku ye.. Dia kata mek kelate celup ni mestilah ingat, mana boleh lupa :P

Aku pun bgks spt biasa - nasi kerabu with ayam goreng, telur masin n solok lada. Makanan for lunch. Tapau kuih x ingat dunia. Sebeban. Sambil buat keje, sambil mkn kuih. Tghr bedal nasi kerabu tadi. Ols sprt biasa, sambil buat keje sambil mengunyah lagi. Stok2 biskut & kerepek dlm drawer - habis & licin. Petang g pulak ECONS mentedarah bubur pulut hitam dgn air kickapoo.

Apa kena dgn aku skrg ni ye? Asyik makan je keje. Perut lapar je..

Kalau kat rmh nguyah je keje. Roti berkeping2. Kejap2 mengetuk air milo. Macam org sepuluh tahun x jumpa makanan. *blush*

Aku start jd pemakan semula ni selepas my sister bawa aku berubat tradisional kat Sentul. Kalau x, perut ni kenyang je... Xde selera nak makan.

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...