DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 22, 2011

Towards Ramadhan..

...

Lagu Raya dah berkumandang sana-sini.. Raya dah makin hampir.

Arghhhhhh!!! Aku tension dengan lagu raya! Syuhhhhhhhh syuhhhhhhhhhh...

Kalau aku dengar kat radio, aku akan cepat-cepat tukar channel lain.

Kalau kat ofis pulak, aku akan sound "Sapa punya lagu raya tu weih??? Belum raya lagi la" dengan harapan lagu tu akan dimatikan tapi biasalah, lagi hebat kuatnya dan dada ku makin sebak. Airmata mengalir :'(

Maaflah, aku memang still tak boleh kawal diri aku dengan lagu-lagu raya ni! Syahdu :'(

Aku ni kan minah berdeney.. Huhu...

Ramadhan semakin hampir ke penghujungnya. Sabtu lepas, thru telephone conversation, aku dapat pesanan "Dah malam sepuluh terakhir ramadhan ni rajin-rajinlah buat solat sunat & tadarus, etc"

Aku memang menangis teresak-esak sebab sepanjang aku mengenalinya since 1996, dia tak pernah pesan gitu padaku. Ya Allah Ya Tuhanku, ampuni dosaku :'(

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...