DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, August 19, 2011

Do You Know..

...


Doa duduk antara Sujud yang mostly people selalu baca laju-laju..

Tahukah maksudnya???

Rabbighfirli (Tuhanku, ampuni aku)
Warhamni (sayangi aku)
Wajburnii (Tutuplah aib-aibku)
Warfa’nii (Angkatlah darjatku)
Warzuqnii (Berilah aku rezeki)
Wahdinii (Berilah aku petunjuk)
Wa’Aafinii (Sihatkan aku)
Wa’fuannii (Maafkan aku)

Sebarkan kepada rakan rakan yang lain.
Mudah-mudahan diberkati dan dikurniakan Pahala oleh Allah s.w.t
INSYAALLAH :)

..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...