DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 2, 2011

Makkah Live's..

...


Aku jumpa channel ni, bagus sangat..

Hati meronta-ronta ingin ke sana. Ya, aku masih ingat, aku pernah berniat, kalau rumah Kuantan dah jual, ada dapat duit lebih, aku nak ke Mekah. Apa kan daya, rumah dah terjual, tapi aku rugi besar! Kena top-up almost 12K. Huhu...

Apapun, syukur alhamdulillah, ALLAH s.w.t. memberikanku kemudahan & kekuatan berurusan; dan aku menguruskan segala-galanya seorang diri - without bantuan sapa-sapa esp. orang ada nama / kedudukan / pengaruh / bijak berkata-kata / mengarah / apa-apa je lah.

Semoga aku akan sampai ke sana jua nanti. InsyaAllah...

Jom tengok kat sini je lah, rasainya aura suasananya :-)


...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...