DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 22, 2011

IIUM Staff Games 2011..

...

IIUM Inter-Department Staff Games 2011 muncul lagi. Kali ni semua last minutes. Bayangkanlah dalam tempoh less than 2 weeks for training, kami akan bertanding. As usual, my targets are netball & athletics.

Tahun ni mmg penat sangat. Kena terkejar-kejar pada 2 venue pada hari yang sama. Mula pergi stadium utk saringan lumba lari. Nasib baik lepas masuk final.

Then pergi ke Female Sports Complex for Netball pulak.


Nasib baik menang game tu! X sia-sia terkejar-kejar walaupun sebenarnya aku semput. Lepas berlari kat trek, berlari pulak dlm court utk sumbat bola. Kalau x score sure player lain hampa, ye lah, dah penat-penat dapat bola, pastu aku tak dpt shoot pulak. Alhamdulillah, I manage to do it! :-)

Masa game nak habis, Aisya dah menjerit dari luar court "Mummy, Uncle Halim dah call, acara lumba lari Mummy nak start dah"

Aku still teruskan lari sana, lari sini dalam court, catch the ball, sumbat dalam gol! Yeay, masuk!

Preeettttttttt.. game end! Menang!!!

Alhamdulillah...

Pastu apa lagi, pecut ke stadium pulak for final 200M. Alhamdulillah, nasib baik menang jugak walaupun aku tak dapat no. 1 atau 2. So u all boleh agak la aku dpt no brp kan? Hehe..

Then, bergegas ke Female Sports Complex semula, our next game pun dah nak start. Astaqfirullahhal'azim.. Penat nyer lah rasa.. Menggigil-gigil rasa lutut nak berlari sana sini. Terketar-ketar masa shoot xyah citelah macamana. Aku tak nak hampakan harapan kawan-kawan & court memang tempat aku lepaskan segala tenaga aku.

Semua game aku jadi GA = Goal Attack :-O

Bagi aku yang dah hampir veteran ni, memang lah semput kan. Kalau aku ni muda belia lagi xpela.. Nevermind!

Setelah beberapa game, akhirnya our Netball Team menang tempat ketiga! Yeay!!!


All games from 8am ends at 1pm. Petang to be continued at stadium. Rehat jap, mandi & solat, ke stadium semula. Petang aku surrender, mana larat nak berlari kat tengah panas. Berkali-kali empire sebut nama peserta seperti ku kenali aje (nama aku la) tp aku buat-buat tak tahu sbb mmg dah x larat dah nak lari tgh panas. Apologize coach! Bagi can lah org lain pulak tunjukkan bakat.

Kan bagus kalau buat macam tahun lepas - Sabtu acara padang & Ahad Netball. Ni x, semua nak buat dalam sehari. Mana boleh! Semput la den :D

*harini jugak Ashraf Muslim bertunang..
Congratulations Ashraf & Dayana..
venue of the event belakang UIAM je*

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...