DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 11, 2011

Crying..

...


Aku sering menangis keseorangan...

Aku menangis siapa lah yang tahu kan? Apa jua yang tersirat di benak fikiranku.

Kadang-kadang aku rasa aku dah semakin lemah & lemas untuk menghadapi / mengharungi apa jua keadaan berseorangan.

Hanya padaNya tempat ku mengadu.

Aku dah semakin jauh dari sahabat-sahabat karib ku. Jauh dari segi jarak. YM & Skype tak sama dengan virtual. Huhu...

Sekarang, di tempat baru, aku tidak mahu rapat / berkawan sangat dengan mereka sebab aku bimbang mereka akan mengetahui my personal matters. Ya, aku tahu, lambat laun orang akan tahu jugak kan.. Tapi biarlah masa tu aku telah benar-benar kuat untuk menghadapinya.

Ya Allah, Ya Tuhanku, berikanlah aku kekuatan & kesabaran untuk mengecapi ketenangan & kebahagiaan di dunia & akhirat :'(

...

1 comment:

Idi said...

Banyakkan sabar.. Allah janjikan ganjaran yg besar utk org2 yang sabar..

BTW, tempat baru? Kat ne dah skang?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...