DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 28, 2009

Netball

...

Netball ni antara sukan-sukan yg menjadi kegemaranku. Aku dah start main netball since sekolah rendah lagi. Xlah terror sangat pun. Biasa-biasa je.

Zaman sekolah rendah stamina still tinggi lagi. Selalu jadi Center or Wing Attack. Zaman sekolah menengah tukar position jadi Defender or Shooter (GD / GK / GA / GS). Zaman sekarang ni still jadi shooter tapi duduk dalam kawasan D je lah. Stamina dah kureng... Sometimes aku jadi defender gak. Sbnrnya aku prefer defend memandangkan tugas yg berat sbnrnya kalau jadi GS ni. X masuk nanti sure org lain frust. Aku yg jurusumbat ni lagilah frust. Jurusumbat bola ni pun ada hari menjadi, ada hari x menjadi.

Mesti ada yang pelik, eh, aku ni sakit2 pun nak bersukan jgk. Ni nak bagitau kat org2 yg concern kat aku = sukan baik utk kesihatan. Aku cuma buat setakat yg aku mampu. Ols bersukan ni sbnrnya nak menghilangkan stress. Jadi daripada aku duduk saja memendam rasa, baik aku lepas geram kat padang - berlari, berebut & sumbat bola masuk gol. Ada jugak faedahnya...

Baru-baru ni aku mewakili Kuantan Campus buat kali ke-3 utk IIUM Staff Games 2009. Yelah, aku berkhidmat kat UIAM ni pun baru masuk 3 tahun. Kali ni dapat tempat ke-3.

Aik? apasal byk sgt no. 3 ni ha? lately ni mmg byk kebetulan facing dgn no. 3... dan yg pasti aku belum lagi berumur 33 tahun... hehehe, muda lagi seh...

Kita kena always berperasaan muda supaya nampak muda!


Sebelum start game posing dulu - aku (GS), sobir (GK) & finie (GA)


Representative for Kuantan Campus 2009. Mana otai2 ni? Tinggal anak2 ikan je.


jurusumbat berminyak2 muka berpeluh, muis center ok je, tp nampak gak muka letih. si gee, sengih je la sbb hari tu ko x main. xpe2 - supporter


Apa-apapun.... Orait gak! Thank you guys!

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...