DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 26, 2009

Aku Terharu Beb...

...

Syukur Alhamdulillah...

Aku terharu sgt kat ko yg memberi semangat kat aku...

Syahdu seh...

Dalam dunia skrg ni, kadang-kadang kita x cakap apa2 pun mungkin org dah boleh baca atau agak apa yg tersirat dlm hati kita. Kan kan kan???

Malu memang malu tapi tebalkan je lah muka...

Aku redha = FACE THE FACT!!!

Beb, thank you so much! Betul cakap ko, 'kalu Allah tak sayang kita ... dia tak akan menguji kita sebegitu rupa. Dan Allah tau tahap kesabaran hamba2Nya sehingga level mana. Dia tau ko mampu ... didugaNya ko dgn situasi itu.'

Mmg kita ni x sesuci mcm org2 yg benar2 suci, tapi kita cuba utk menyucikan diri. Kita belajar dari kesilapan. Hidup cuma sementara. Disebabkan sementara je lah kita kena usaha buat yg terbaik atau buat something yg menggembirakan kita kan. Hidup penuh dengan dugaan...

"time flies...people may change. change for better is a wish may come true with hope & action. life must go on"

Ko dah bertemu 'chenta hati' yg sejati. Aku doakan semoga ko akan kekal bahagia dunia & akhirat. InsyaAllah...

Thank you so much, beb!

Missing you...

*SAHABAT SETIA*


...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...