DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 14, 2011

Leave..

...

Annual Leave as today banyak lagi... Hahaha... jgn tak percaya.. 40 days tu!!! Entitlement annually cuma 25 days only.

Since 2009 aku memang sangat-sagat jarang cuti. Aku hanya bercuti apa yang kerajaan bagi or if terpaksa sangat-sangat. Other than that, aku rasa aku lebih suka menyibukkan diri kat ofis, buat kerja yang tak pernah habis tu.

Tahun-tahun sebelum tu bercuti jugak, tapi tak pernah habis cuti tahunan & bring fwd to the next year.

If until December ni aku tak ambik cuti jugak, meaning aku ada 42 days to carry forward to next year. InsyaAllah panjang umur, tahun depan tambah lagi 25 hari. Jadilah 67 hari cuti bergaji aku until 31 December 2012. Tapi aku kena gunakan 17 hari cuti jugak next year sebab tak boleh carry forward to 2013 more than 2 times of entitlement.

Bagi aku, banyak tu! Kalau rasa-rasa nak merasa cuti 2 bulan bergaji penuh pun boleh jugak kan.. Cuti banyak! Tapi keje banyak tu, sapa nak tolong??? Sian bos aku nanti.

Mungkin jugak aku memang dah biasakan diri aku ni, if tak sihat sikit pun, still pergi kerja jugak lagi. No ponteng-ponteng aaaaaaa...

MC tahun ni byk! 14 hari sebab admitted haritu. Tahun sebelum tu cuma 5 hari je :-)

I want to go for a holiday!!!

I really need rest & vacation!

Aisya pun dah complaints bila nak pegi holiday??? Dia kata semenjak daddy tak ada kita tak ada pun pergi holiday. Yes, mummy tahu sayang... Sabar ye, ada rezeki nanti kita g holiday bersama.

Money, please come to me!!!!!

:D

..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...