DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, January 24, 2011

Blogging

...

Aku rasa aku nak start berblogging kembali. Kunun...
(SEMOGA BERJAYA)

Aku nak jd mcm REDMUMMY lah.. Boleh buat duit dgn berblogging ni.. Aku kan mata RM$$$, so, why not give a try again.. Hahaha.. berangan nak dpt cheque dari NUFFNANG gitu..

Seperti REDMUMMY bgtau, blogging ni personal..


So, suka hatilah nak ckp apa pun kan..

Lumrah dunia blogging, sometimes kita tulis tu utk diri kita sendiri; tapi org lain pulak yg terasa. Selalunya org yg terasa ni adalah org yg ada buat something wrong somewhere la kot. MAYBE!

Also lumrah manusia,
bila kita terasa,
dia kata kita fikir yg bukan-bukan
tapi bila dia terasa pulak,
dia salah kan kita,
kata kita perli dia pulak..
hishhhhhhhh.. whatever!

ITULAH KEHIDUPAN...

Ada aku kesah? Malas nak layan. Lu pikir lah sendiri :D

Segala draft or yg dah dipublishkan utk tatapan diri sendiri je sbl ni (sbb aku kan tutup seketika blog ni dulu) akan menjadi tatapan umum. Check it out!

Ramai yg bertanya kat aku kenapa dah tutup blog, dah tukar url ke? dah private kan ke? Jwpn yg aku bg adalah aku bz. X sempat nak hupdate blog. Sbrnya aku tension gak x dpt meluahkan isi kandungan otak aku ni kat sapa-sapa. Yelah, korang tau kan, kalau aku mengetuk keyboard ni, ada jgk tmpt aku mencurahkan perasaan. Dahla.. Apa aku yg aku mengomel pulak ni!

Aku nak jadi mcm kak red ni haa...



So, akan ku abadikan di blog ku ini.. hehe

Aku bukannya sasterawan negara
Aku hanya manusia biasa
Menulis sekadar untuk meluah rasa hati


Bukan apa, bila dah tua nanti (kalau umur panjang la) boleh jugak baca semula apa aktiviti / yg berlaku masa dulu-dulu kan.

Think positive!!!

MY BLOG

1 comment:

iidyll iceness said...

lama giler akak mhilang...
waaaaaaaaaaa
teruja...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...