DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, February 11, 2010

Medical Leave...

...

Azam tahun baru untuk tahun ni konon-kononnya tak nak MC. Hahaha, macam poyo je bunyinya kan? X sedar diri aku ni.. Hello, wahai SUE, sedar diri weh!

Sepanjang bulan Januari 2010 walaupun ada hari yang betul-betul rasa tak larat, aku gagahkan diri jugak untuk bekerja. Aku mencuba untuk tidak on Medical Leave tapi apa kan daya. Kalau dah macam-macam penyakit ada dalam diri ini, AKU REDHA. Akhirnya aku buka bulan Februari dengan 4 hari on Medical Leave. Hah, ambik ko!

Jiwa kacau! Kalau dah jiwa kacau, macam-macam penyakit memang senang la bermaharajalela…

Sepanjang tak berapa sihat kebelakangan ni, macam-macam benda aku telan. Antara beberapa jenis ubat aku taram =

1. Stok yang sedia ada dalam Tupperware ubatku
(most ubat adalah stok Klinik UIAM & panel clinic)
2. Memandai beli kat farmasi
(kunun-kunun tak tahu sakit menda)
3. ECPI
(berbotol-botol minum air + ubat-ubat hospital nya skali)
4. Transfer Factor
5. Stok ubat baru dari HKL - sebakul.

Kali ni aku telan macam-macam sebab geram. Stress beb! Ols still dalam hati ni rasa nak mencuba pulun ubat-ubatan brand DCL tapi rancangan tergendala.

SEMOGA aku akan SEMBUH dari segala penyakit yang ada dibadanku ini secepat mungkin. Aku rasa dah TAK LARAT nak BERGELUMANG dengan ubat-ubatan lagi. BOSAN!!!

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...