DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 17, 2009

Puaka betul!!!

...

Erm...

Perasaanku tercabar lagi! Walaupun sedih, tapi bergetar jgk la diri aku ni menahan perasaan marah.

Apa lagi yg perlu dikatakan? Memang auta! Pandai berpura2. Pelakon yg hebat! Over acting. Dah kena kat batang hidung sendiri baru rasa apa yg kami rasa!

Kurang ajar!

Aku berani kerana benar!

Aku tak takut sbb aku x buat. Aku tak pernah nak kurang ajar / caci / maki diorg. Mak aku x ajar aku untuk jadi kurang ajar pada ibu mertua. Dia tetap ibu pada aku sampai bila2 biarpun cuma mertua. Mak aku didik aku dengan ilmu agama utk menghormati org lain. Kalau x caya, meh dengar rakaman perbualan kami. Jangan memandai je cakap ikut suka! Hentikanlah semua ini. Enuff!

Apa yang dah baca kat media tu, nak percaya, percayalah. Jangan percaya satu media je. Tengok semua media dan percaya semuanya. Media akan buat apa sahaja utk menaikkan rating diorg. Lu pikir la sendiri!

Mengaku pak sedara konon! Bertanggungjawablah kalau ko ngaku ko pak sedara Aisya! Hukum Allah s.w.t tiada siapa yang mampu mempertikaikannya. Aku sekadar mengingatkan. Jawablah di akhirat!

Allah s.w.t. Maha Mengetahui!

...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...