DEAR VIEWERS

Thank you for visiting my blog.
You may leave your comments & notes. It is much awaited & appreciated. Open your eyes & keep your mouth shut! Please read all entries, then you'll know me & understand my situation. If you feel uncomfortable with the content of my blog, please leave...
I'll write whatever I want!

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 15, 2012

Opss...

...


Hari ni ada orang dalam ofis ni tegur aku. Diorang perasan something.

"Sue tak makan ke? Tak nampak pun Sue makan? Puasa direct lagi ke?"

"Makan, saya makan kat tempat saya je"

"Takde pun nampak Sue makan atau bawak bekal macam selalu? Pagi tak kuar breakfast. Tengahari pun tak nampak Sue makan. Sudah-sudah la tu buat keje"

"Ada, saya makan. Sambil-sambil buat keje, saya makan. Keje banyak"

"Bawak-bawaklah keluar"

"Hehe"


Ops, rupa-rupanya ada orang perasan. Maluuuuuuuuu *blushing*

Yup, memang aku tak makan sebenarnya.. aku buat air, makan biskut or sekeping dua roti sebagai alas perut.

Minggu-minggu sebelum ni aku puasa. Kalau dulu selalunya aku puasa sunat setiap Isnin & Khamis, now aku puasa direct Isnin hingga Khamis. *cuti umum je tak.. hehe*

Hanya Allah swt yang tahu hati & perasaan hambaNya ini.

Ya Allah Ya Tuhanku, berilah aku kekuatan dalam menjalani kehidupan seharian di bumi mu ini Ya Allah. Murahkanlah rezeki & sumber kewangan kami sekeluarga. Kasihanilah anakku :(


...

1 comment:

Irfa said...

amin..sy tolong aminkan doa awak.
moga Allah mendengar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...